Tècnic/a de Gestió econòmica i financera i suport al desenvolupament organitzatiu

Publicada: jueves, 9 de enero de 2025

Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el viernes, 17 de enero de 2025 Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el viernes, 17 de enero de 2025

Codi


96-2025G

Descripció


Cáritas Diocesana de Tortosa: És l'instrument fonamental de l'Església Diocesana de Tortosa, per a l'acció caritativa i la promoció social, que des de fa més de 60 anys desenvolupa una important tasca amb les persones que pateixen la injustícia de la pobresa, lluitant contra l'exclusió i la vulnerabilitat social , sensibilitzant la societat en general sobre les causes que l'originen i realitzant actuacions en diferents àmbits com formació, animació territorial i promoció del voluntariat així com el desenvolupament de la xarxa de 34 Càritas parroquials i Interparroquials. Càritas te la voluntat de ser reflex de l’amor de Déu a través de la comunitat cristiana, i per això el seu model d’acció social posa al centre la persona, l’acull, l’atén i l’acompanya tot facilitant espais d’esperança i camins de superació. Càritas pretén empoderar i promocionar a les persones comptant amb el seu protagonisme, oferint espais de reciprocitat i participació. En aquests moments Càritas Diocesana de Tortosa necessita un/a Tècnic/a Superior Graduat/da per cobrir una plaça de nova creació de TÈCNIC/A DE GESTIÓ ECONÒMICA I FINANCERA I SUPORT AL DESENVOLUPAMENT ORGANITZATIU per tal de contribuir a fer possible aquesta visió.

Vacants


1
Funcions principals:
El/la Tècnic/a de gestió econòmica i financera i suport al desenvolupament organitzatiu
desenvoluparà les següents funcions i tasques:
Àrea de facturació i proveïdors:
• Emissió i gestió de la facturació a clients i donants.
• Recepció, revisió, registre i pagament de factures i transferències a proveïdors.
• Control de retencions d'IRPF a proveïdors.
• Gestió i calendarització de pagaments i tresoreria de l’entitat.
• Comunicació als equips sobre la facturació i pagaments de subvencions.
Àrea de Recursos Humans:
• Gestió d'altes, baixes i modificacions de contractes de treball del personal.
• Coordinació amb la gestoria per gestionar formularis i documentació laboral.
• Control de baixes per incapacitat laboral temporal (ILT).
• Pagament i repercussió de nòmines als equips i comunicació dels informes corresponents.
• Gestió i control de desplaçaments dels treballadors (quilometratge i dietes).
Àrea de pressupostos i control econòmic:
• Elaboració i seguiment dels pressupostos anuals dels equips i serveis.
• Preparació de pressupostos generals i ajustos dels SSDD.
• Control econòmic de campanyes específiques (Corpus, Nadal, emergències, etc.).
Àrea comptable i conciliació:
• Conciliació bancària i justificació de moviments bancaris.
• Control d’efectiu de caixa i elaboració de quadres mensuals.
• Actualització del control patrimonial, gestió de taxacions i assegurances.
• Seguiment de contractes d’assegurances i gestió d'incidències.
Àrea de donacions, herències i llegats:
• Gestió de donacions i suport administratiu en herències i llegats.
Àrea de tancament comptable i auditoria:
• Preparació de balanços, comptes de resultats consolidats i verificacions periòdiques.
• Preparació de documentació per a auditories internes i externes.
• Implementació de la comptabilitat analítica (projectes, finançadors, impacte).
Gestió amb administracions:
• Control i seguiment de pagaments a Hisenda i notificacions de l'AEAT.
• Descàrrega i gestió de notificacions electròniques de les administracions.
Suport i millora contínua:
• Suport comptable als equips i orientació sobre tasques administratives.
• Proposta de millores i adaptació del lloc de treball segons necessitats.
• Suport en la redacció i control de projectes subvencionats.
• Participació en el programa de mesurament i control d’impacte social.
Requisits dels candidats:
• Titulació en Administració i Finances, Comptabilitat, Economia o similar.
• Experiència prèvia en llocs de treball similars.
• Domini avançat d’Excel i eines ofimàtiques (Microsoft Office 365).
• Coneixement de programes de gestió empresarial (Contaplus, Sage, SAP, Dynamics 365 o similars).
• Capacitat d’organització i treball en equip.
• Iniciativa i capacitat d’adaptació.
• Nivell alt de català i castellà (escrit i oral).
• Es valorarà coneixement d’anglès i experiència amb programes de gestió d’entitats socials.
• Es valorarà el coneixement previ de Càritas i experiència en parròquia.
• Alta motivació i identificació amb els valors de Càritas i els fins per als quals treballa.
Incorporació prevista:
20 de gener de 2025
Condicions laborals:
Categoria: Tècnic Superior Graduat
Jornada Complerta (37,5h/setmanals)
Contracte indefinit (període de prova 2 mesos).
Retribució segons conveni d’Acció Social de Catalunya.
Lloc de treball:Tortosa

Localitat, Província


TORTOSA, Tarragona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Cicle de grau superior o FP II

Titulació Requerida


GRAU en Economia
TÈCNIC SUPERIOR administració i finances

Permisos de Conduir


No es requereix cap permís.

Vehicle propi


No es requereix vehicle propi.

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


Tècnics Superiors en Comptabilitat i/o Finances, en general

Àmbits de selecció de candidats/es


Local

Durada contracte


Indefinit

Tipus de Jornada


Completa

Salari


25.000€ bruts /any

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.