Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el viernes, 17 de enero de 2025
Descripció
Cáritas Diocesana de Tortosa:
És l'instrument fonamental de l'Església Diocesana de Tortosa, per a l'acció caritativa i la promoció
social, que des de fa més de 60 anys desenvolupa una important tasca amb les persones que pateixen la
injustícia de la pobresa, lluitant contra l'exclusió i la vulnerabilitat social , sensibilitzant la societat en
general sobre les causes que l'originen i realitzant actuacions en diferents àmbits com formació, animació
territorial i promoció del voluntariat així com el desenvolupament de la xarxa de 34 Càritas parroquials i
Interparroquials.
Càritas te la voluntat de ser reflex de l’amor de Déu a través de la comunitat cristiana, i per això el seu
model d’acció social posa al centre la persona, l’acull, l’atén i l’acompanya tot facilitant espais
d’esperança i camins de superació. Càritas pretén empoderar i promocionar a les persones comptant
amb el seu protagonisme, oferint espais de reciprocitat i participació.
En aquests moments Càritas Diocesana de Tortosa necessita un/a Tècnic/a Superior Graduat/da per
cobrir una plaça de nova creació de TÈCNIC/A DE GESTIÓ ECONÒMICA I FINANCERA I SUPORT AL
DESENVOLUPAMENT ORGANITZATIU per tal de contribuir a fer possible aquesta visió.
Vacants
1
Funcions principals:
El/la Tècnic/a de gestió econòmica i financera i suport al desenvolupament organitzatiu
desenvoluparà les següents funcions i tasques:
Àrea de facturació i proveïdors:
• Emissió i gestió de la facturació a clients i donants.
• Recepció, revisió, registre i pagament de factures i transferències a proveïdors.
• Control de retencions d'IRPF a proveïdors.
• Gestió i calendarització de pagaments i tresoreria de l’entitat.
• Comunicació als equips sobre la facturació i pagaments de subvencions.
Àrea de Recursos Humans:
• Gestió d'altes, baixes i modificacions de contractes de treball del personal.
• Coordinació amb la gestoria per gestionar formularis i documentació laboral.
• Control de baixes per incapacitat laboral temporal (ILT).
• Pagament i repercussió de nòmines als equips i comunicació dels informes corresponents.
• Gestió i control de desplaçaments dels treballadors (quilometratge i dietes).
Àrea de pressupostos i control econòmic:
• Elaboració i seguiment dels pressupostos anuals dels equips i serveis.
• Preparació de pressupostos generals i ajustos dels SSDD.
• Control econòmic de campanyes específiques (Corpus, Nadal, emergències, etc.).
Àrea comptable i conciliació:
• Conciliació bancària i justificació de moviments bancaris.
• Control d’efectiu de caixa i elaboració de quadres mensuals.
• Actualització del control patrimonial, gestió de taxacions i assegurances.
• Seguiment de contractes d’assegurances i gestió d'incidències.
Àrea de donacions, herències i llegats:
• Gestió de donacions i suport administratiu en herències i llegats.
Àrea de tancament comptable i auditoria:
• Preparació de balanços, comptes de resultats consolidats i verificacions periòdiques.
• Preparació de documentació per a auditories internes i externes.
• Implementació de la comptabilitat analítica (projectes, finançadors, impacte).
Gestió amb administracions:
• Control i seguiment de pagaments a Hisenda i notificacions de l'AEAT.
• Descàrrega i gestió de notificacions electròniques de les administracions.
Suport i millora contínua:
• Suport comptable als equips i orientació sobre tasques administratives.
• Proposta de millores i adaptació del lloc de treball segons necessitats.
• Suport en la redacció i control de projectes subvencionats.
• Participació en el programa de mesurament i control d’impacte social.
Requisits dels candidats:
• Titulació en Administració i Finances, Comptabilitat, Economia o similar.
• Experiència prèvia en llocs de treball similars.
• Domini avançat d’Excel i eines ofimàtiques (Microsoft Office 365).
• Coneixement de programes de gestió empresarial (Contaplus, Sage, SAP, Dynamics 365 o similars).
• Capacitat d’organització i treball en equip.
• Iniciativa i capacitat d’adaptació.
• Nivell alt de català i castellà (escrit i oral).
• Es valorarà coneixement d’anglès i experiència amb programes de gestió d’entitats socials.
• Es valorarà el coneixement previ de Càritas i experiència en parròquia.
• Alta motivació i identificació amb els valors de Càritas i els fins per als quals treballa.
Incorporació prevista:
20 de gener de 2025
Condicions laborals:
Categoria: Tècnic Superior Graduat
Jornada Complerta (37,5h/setmanals)
Contracte indefinit (període de prova 2 mesos).
Retribució segons conveni d’Acció Social de Catalunya.
Lloc de treball:Tortosa
Localitat, Província
TORTOSA, Tarragona
Nivell Formatiu i Acadèmic mínim
Cicle de grau superior o FP II
Titulació Requerida
GRAU en Economia
TÈCNIC SUPERIOR administració i finances
Permisos de Conduir
No es requereix cap permís.
Vehicle propi
No es requereix vehicle propi.
Idiomes
No es requereix cap idioma específic.
Àmbits de selecció de candidats/es
Local
Durada contracte
Indefinit
Tipus de Jornada
Completa
Salari
25.000€ bruts /any